Pages

2011. szeptember 28., szerda

Hálás vagyok...


Hálás vagyok...

101. az otthonomért, ahová HAZAmehetek, s ahol mindig várnak rám

102. hogy normális körülmények között élhetünk

103. a tetőért a fejünk felett

104. a folyóvízért

105. s azért, hogy csak egy mozdulat , hogy meleg legyen a lakásban

106. hogy nem egyedül kell nevelnem a gyerekeimet

107. hogy mind egészéges.

108. egyiknek sincsenek tanulási nehézségei, viselkedési zavarai

(ma egy olyan édesanyánál jártam, aki mindezeket nélkülözi)

109. Hálás vagyok a csodás őszi napokért,

110. ... a napsütért

111. ...a mesebeli somogyi és tolnai dombokért.

112. ... reggelekért, amikor a fiam ébreszt.

113. ... a reggeli kávéért

114. s a zongorajátékért, amit a Bálint biztosít hozzá.

115. ...ha megadatik, hogy kézenfogva sétálhatunk el (vagy haza) az iskolába(ból)

116. a közös vacsorákért - még akkor is, ha több is lehetne belőlünk

117. a vasárnap esti Jesus Culture koncertért - még akkor is, ha én nem mehetek, mert tudom, hogy ott lesz Isten különleges áldása és jelenléte, s ez áldás lesz a szeretteimnek.

Nincsenek megjegyzések: