Pages

2008. szeptember 17., szerda

la s s í t o t t képkockák...

Tegnap este érkezett meg Szilvi. Aztán lefektettük a gyerekeket, majd elmentünk a kocsinkat cseréltük ki két, 7-személyesre. Na , persze csak ideiglenesen... ugyanis a Szinházasok ma reggel 14-en indultak Szerbiába. Így a mi kocsijaink által nyújtott 10-hely helyett 14-re volt szükségünk. Köszönjük a szivességet!
Szóval, ma reggel Szilvi, Bori, Sára, Bálint és még 10 társuk nekivágott Szerbiának, hogy a Komisz Integrált Szinházzal elvigyenek egy darabot: Bácskossuthfalvára. Illésünket pedig a nagyszülők kérték el tegnap egy pár napra, mert úgyis beteg( azért nem vészesen komoly: taknyosság, stb.)
Szóval, így esett meg az a ritka dolog velem, hogy: egyedül vagyok itthon.
Most kaptam a hírt, hogy jól vannak, megérkeztek! !! ... de már egy kicsit hiányoznak!! Furcsa, hogy minden csendes, nyugodt, és olyan érzése van az embernek, mint amikor háborús filmekben gránát-becsapódás után leveszik a hangot, s lassított kockákkal érzékeltetik, hogy az illető egy "más " világba került. Na, most nekem is pont ilyen érzésem van, mintha "levették volna a hangot". Csak a képkockák nem lassúltak le körülöttem. ...
Délelőtt látogattam egy családnál, ahol nagyon jó beszélgetésünk volt. Fél egy körül jöttem el, és most igyekszem be Rácz bácsihoz, aki kórházba került. ( épp ma egy hete vittünk Neki Úrvacsorát F.Istvánnal) Remélem nincs komolyabb gond, de azért benézek hozzá is, hiszen Ő is a testvérünk Jézus Krisztusban.
Este egy házicsoportba készülök, Pafkóékhoz. A köztes időt pedig most a prédikációs készülésemmel töltöm. Ki kell használni ezt a már majdnem fényűzőnek számító csendet. (Azért a 10-es, 11-es stb. buszok megállásaikkal, ajtósziszegéseikkel , és gáz-fröccseikkel masszívan itt tartanak a józanság biztos talaján.)

Most kaptam az sms-t, hogy gondoljunk a színházasokra, mert kint nincs fűtés...

...folyt.köv...

Nincsenek megjegyzések: