Pages

2012. november 3., szombat

Hálás vagyok...

473. Hálás vagyok, hogy élek :)
474. Hálás vagyok az őszi szünetért.
475. ... a pihenésért.
476. ... , hogy elutazhattunk Gannára.
477., s hogy egy csodás kis házikóban lakhattunk.
478.. Hálás vagyok a korai hóesésért.
479.. ... a bakonyi sétáért.
480. Hálás vagyok a családért. ( Tudom, ha visszanézném, ezt már biztosan többször is írtam, de amikor együtt lehetünk újra és újra előtör belőlem a hála, hogy épp ő az én társam, épp ők az én gyerekeim. Köszönöm, Istenem!!!!.)
481. A hosszú őszért is hálás vagyok. A sok-sok meleg napért, amikor nem kellett fűteni.
482. Hálás vagyok, hogy a gannai házikóban KANDALLÓ is volt!
483. ... s hogy a könyvespolcon rátaláltam egy regényre, amit szívesen elolvastam volna, csak sajnáltam eddig megvenni :)
484. Hálás vagyok a felsőkért, amiket tegnap sikerült az Illésnek turizni.
485. ... s hogy Balanche, a kutyánk új otthonra talált Csókakőn.
486. Hálás vagyok a vasárnapi házaspáros alkalomért,
487. ... s Gabikáért és Imréért, akikben nagyszerű munkatársakat kaptunk ehhez a szolgálathoz.
488. Hálás vagyok a kecskesajtért - és a szőlőért. ( ez lehet, hogy két dolog, de most így együtt vagyok hálás értük :) )
489. ... és a sárga rózsákért, amiket ma reggel leltem a konyha-asztalon.
490. Hálás vagyok Mátéért, akiben a Bálint olyan barátot kapott már csecsemőként, akitől a távolság és a külön töltött hónapok se tudják elválasztani.

Nincsenek megjegyzések: