Pages

2012. november 22., csütörtök

Hálás vagyok...

Nézzük csak, miért is vagyok hálás, ha az elmúlt napokra gondolok.
Vannak olyan egészen elemi dolgok is mint, hogy 
510. ...sikerült végre szombaton  rendbe raknom a konyhaszekrényt,
511. és kitakarítani a hűtőt.
512. Hálás vagyok, hogy szombat este Borival vacsorázhattunk a kolijában.
513. ... s hogy volt egy vidám esti családi sétánk a Lánchídon és a Duna-parton.
514. Hálás vagyok, hogy vasárnap reggel (bár nem voltam elég körültekintő, s így nem sikerült kiállni az autókkal) Irénke elvitt a Budai úti templomba.
515. Hálás vagyok, hogy János maga mellé vette Bálintot a liturgiában. Így a nagyfiam olvasta fel aznap a kezdő zsoltárt a templomban.
516. Hálás vagyok az igei üzenetért.
517. Hálás vagyok a hosszú sétáért, hogy sokat beszélgethettünk a Bálinttal hazafelé.
518. ... s az esti házaspáros alkalomért is hálás vagyok.
519. Hétfőn az oktatási konferenciát köszönöm. Elképesztő látni, hogy Isten mennyi-mennyi lehetőséget ad ezekben az időben.
520. Hálás vagyok azokért a dolgokért, amiket Isten a könyvírás közben értet meg velem.
521. Hálás vagyok, hogy megnyitott az első cipősdoboz gyűjtőpont a Nyugati téren.
522.  Hálás vagyok az őszi levélszőnyeg szépségéért, amin ma reggel mehettem végig az autóhoz.
523. Hálás vagyok, hogy az öcsém fiai is elkötelezték magukat Isten mellett, s vasárnap bemerítkezhetnek Debrecenben.

Nincsenek megjegyzések: