Pages

2012. november 13., kedd

Hálás vagyok...

491. Hálás vagyok, hogy Sárának sikerült a nyelvvizsgááájaaaaa!
492. Hálás vagyok, hogy előkerült Illés énekfüzete.
493. Hálás vagyok a Pécsi Szeretetvár Gyülekezetért.
494. ... s a hétvégéért, amit velük tölthettünk.
495. ... a kávéházért,
496. ... a vasárnap délelőttért.
497. ...vendéglátóinkért.
498. Hálás vagyok, hogy Illés is velünk jött,
499. ... s hogy nagyon jól érezte magát és barátokat is szerzett.
500. Hálás vagyok, hogy az unokatesókkal is találkozhattunk,
501. ... s járhattunk a Blaha Lujza utcában.
502. Hálás vagyok, hogy Bálint a Robiéknál lehetett eközben.
503. Hálás vagyok, hogy minden fáradtság ellenére hétfő reggel csak kisebb zökkenőkkel indult a hét :)
504. ... s hogy Sára átsegített a megoldhatatlannak látszó feladatokon. ( s szívesen itthon maradt reggel, hogy elvigye az Isit iskolába)
505. Hálás vagyok, hogy Illésnek egyre jobban megy az úszás.
506. S ha már az előkerülés előkerült - hálás vagyok Illés előkerült olvasójegyéért.
507. ... s az elveszettnek hitt Németorsis fülbevaló megtaláltatásáért.
508. Hálás vagyok, hogy sikerült a Sárának megvennünk a szalagavatós cipőjét.
509. ... s hogy az én lányom lesz a legszebb a december 14-i szalagavatón. <3 p="p">

Nincsenek megjegyzések: