Pages

2009. május 14., csütörtök

RÉVÉSZEK szolgálat

Megismerkedtem egy mozgássérültekkel foglalkozó alapítvány vezetőjével. Beszélgetésünk végén adtam neki egy névjegykártyát, hogy keressen meg, ha segíteni tudok nekik valamiben... Rápillantott a papírcetlire és örömmel felkiáltott: "Nahát, te is dolgozol a révészekkel?" Nem értettem mire gondol. "Végül is, valóban velük - is - dolgozom..." Látva rajtam az elbizonytalanodást még egyszer ránézett a lapocskára: "Ja, bocs, ez a neved! - Egyébként nem hallottál még a révészekről?"
Kiderült, hogy a mozgássérülteknek van egy speciális szolgálatuk sorstársaik felé. Azokat, akik nemrég váltak mozgássérültté, sorstársaik - a révészek- tanítják meg sérültként élni ebben a világban.

A neten ezt találtam róluk:
RÉVÉSZEK

2 megjegyzés:

aranymonika írta...

Ti már rég Révészes RÉVÉSZEK vagytok.Teccik.
:-D

toma írta...

haha...révész-munka...ez mekkora!