Pages

2009. február 24., kedd

Hétköznapi

Ma, azaz kedden itthon maradtam. Itthon maradtam, hogy rendberakjam a lakást, mert holnap angol vendégeink érkeznek... Viszont Illésnek óvodai nyíltnapja volt. Így egész délelőtt az óvodában játszottunk, s egy cseppet se bántam. Megsiratott, mikor eljöttem. Nem vittem kulcsot, se telefont, közben Laláék elmentek a Farkasvermibe, így kizáródtam. A Reimnek sincs kulcsa - viszont volt telefonjuk, azzal felhívták Lalát, aki megkérte Pistit, aki felhívta Anikót, aki lejött és beengedett. S már neki is láthattam a takarításnak. Közben egy-két munkatelefon, s Lala is megérkezett. Később pihenésként megcsináltam neki a 2008-as gyülekezeti statisztikát bartellba. Ő befejezte a felmosást helyettem - inkább, mint adminisztráció. :) Közben hazajöttek és el is mentek ide-oda a gyerekek ( Sára edzésre - Bori gitárra). Illéssel és Bálinttal játszottunk. Bálinttal kitanulmányoztuk Fekete István éltét ( aki Kittenberger Kálmánnal, gróf Széchenyi Zsigmonddal és Wass Alberttel járt vadászni ), és kitárgyaltuk a globális felmelegedést és az üvegházhatást. Bálint mostanában cuki kis riportokat készít a telefonjával. Illés ma pl. a hangszereiról nyilatkozott, engem pedig arról faggatott, hogy "hány éve dolgozol a családunknak?" - talán azért jutott eszébe, mert közben épp vasaltam. Lala nem tudom kikkel beszélgetett, csak azt, hogy biztosan többekkel, mert több mint öt óráig volt alant az irodában este. Lefekvés előtt Illés elpanaszolta, hogy fáj a feje, s láza is volt - persze a legjobb barátai ma már nem voltak oviban :(

Nincsenek megjegyzések: