Pages

2009. február 13., péntek

Óriási


A héten az utcára kerültek óriásplakátjaink. Izgatottan vártam, milyenek is - s hol is leszenk majd. Hétfő reggel már hivogattak ismerősök, hogy itt látták meg ott látták. Bezzeg én egyet se láttam! Talán gyerekes , de imádkoztam, hogy én is láthassak egyet még aznap. És igen. Bár már sötétedett, de Fehérvárra hazafelé megláthattam végre a magenta szivecskét óriásban. Egész hetem abban az izgalomban telt, hogy merre is lehetnek a kis drágák. Itt egy. Ott egy. Óriási! Valaki azt mondta a minap: "olyan szépek!"Szívemből szólt :) Tegnap este megkaptam és kitanulmányoztam a listát, hogy az országban hol s merre lakoznak a többiek. Így reggel már csalódottan néztem ki a vonatablakból, mert előre tudtam, hogy a következő húsz percben eggyel se fogok találkozni :( Olyan volt, mint karácsony előtt kilesni az ajándékot.

Nincsenek megjegyzések: